Lippujen vaihto ja hyvitys

OHJEET LIPPUJEN VAIHTOON

Liput voi vaihtaa suoraan kauden 2021 näytöslippuihin tai vaihtoehtoisesti avoimiin lippuihin jotka vaihdetaan myöhemmin näytöslippuihin.

Vaihdatte lippunne vaivattomasti sähköpostitse osoitteessa liput@uit.fi.

Lähettäkää osoitteeseen liput@uit.fi seuraavat tiedot:

-lippujenne tilausnumero (löytyy lipun yläreunasta)

-näytöstiedot (pvm ja klo) näytöksestä, johon haluatte lippunne siirtää

-maininta: avoin lippu, jos haluatte vaihtaa lippunne avoimiin lippuihin

Liput vaihdetaan saman kategorian lippuihin ja pyrimme siihen, että uudet paikat olisivat mahdollisimman lähellä alkuperäisiä paikkoja. Uudet liput lähetetään teille Ticketmasterin järjestelmästä alkuperäiseen tilaussähköpostiin.

ESITYSKALENTERIT 2021

Kupla vai Uitti Peacock (https://www.uit.fi/esitykset/kupla-vai-uitti)

Kupla vai Uitti Nilsiä (https://www.uit.fi/esitykset/kupla-vai-uitti-louhosareena)

Kaunis Veera Nilsiä (https://www.uit.fi/esitykset/kaunis-veera)

Kaunis Veera Oulu (Esityspäivät varmistuvat vasta elokuussa.)

Tukkijoella (https://www.uit.fi/esitykset/tukkijoella)

Lisätietoja lippuvaihdoista saa sähköpostilla liput@uit.fi ja/tai UIT:n puhelinpalvelusta 09 756 8070 ( ma - ke 10 - 14 )

**************************************************************************************************************************************************

OHJEET LIPPUJEN PALAUTUKSEEN

YLEISTÄ

Aloitamme lippuhyvitysten maksamisen syyskuussa 2020 ja hyvitykset suoritetaan teatterin taloudellisen tilanteen antamien mahdollisuuksien mukaan kesään 2021 mennessä.

Teatterilipuista hyvitetään ainoastaan lipun osuus (alv 10%). Käsittely- ja toimitustapakuluja ja tilausmaksuja ei hyvitetä. Lipun käsittelykulujen osuus löytyy lipun alareunasta.

TICKETMASTERIN KAUTTA OSTETUT LIPUT

Ticketmasterin kautta ostettujen lippujen hyvityksistä varten pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen palautusta varten. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.

Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten Ticketmasterin käsittely on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.

Palautuslomake: https://help.ticketmaster.fi/hc/fi/requests/new?ticket_form_id=360000127233

Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja. Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä: https://help.ticketmaster.fi/hc/fi

UIT:N KAUTTA OSTETUT LIPUT

Ryhmätilaukset ja muut UIT:n toimiston kautta tehdyt lipputilaukset: Lähettäkää hyvityspyyntö sähköpostiimme liput@uit.fi.

Liittäkää hyvityspyyntöön:

-tilausnumeronne (löytyy lipun yläreunasta)

-hyvityksen vastaanottajan nimi

-hyvityksen vastaanottajan tilitiedot. '

Ryhmätilauksien osalta vain alkuperäinen maksaja voi tehdä hyvityspyynnön. Saatuamme hyvityspyyntöviestin kuittaamme sen vastaanotetuksi. Hyvitykset käsitellään alkuperäisessä tilausjärjestyksessä.

LISÄTIETOJA

Lisätietoja hyvityksistä saatte sähköpostilla liput@uit.fi ja/tai UIT:n puhelinpalvelusta 09 756 8070 (ma - ke 10 - 14).

**************************************************************************************************************************************************

OHJEET LIPPUVARAUSTEN PERUUTTAMISEEN JA SIIRTÄMISEEN

Lunastamattomat varaukset kevään ja kesän 2020 esityksiin peruuntuvat automaattisesti 1.9.2020 mennessä.

Jos haluatte siirtää varauksenne kaudelle 2021 voitte tehdä sähköpostilla uuden varauksen osoitteeseen liput@uit.fi.